wtorek, 26 kwietnia 2011

Metamorfoza Agusia2103

Makijaż :
Przed - elementy twarzy masz brzydkie (sorry). Krzywy make-up i usta (fiołkowe?!)
[+] daję za włosy :D 3/10

Po - Nie jestem zadowolona efektem, ale zawsze coś się poprawiło. Zrobiłam delikatny zielono-biały makijaż, usta pomalowałam na beżowo, zmieniłam włosy, dodałam kolczyka, zrobiłam kilka pasemek, na oczy nałożyłam niebieskie soczewki, a na włosy 'dałam' okulary przeciwsłoneczne :D



Ubiór :
Przed - dodatki są ładnie dobrane, nie podobają mi się buty, skórzane rękawiczki i podkolanówki są krzywo, ale tak ogólnie nie zwracając uwagi na szczegóły to ładnie :) - 8/10

Po : Do kolorowego make-up'u postanowiłam ubrać cię tak na luzie i na kolorowo ! Wybrałam sweterek Hb's [na żywo dziwne leży, ale na stardoll'u byłam zaskoczona] xd do tego torebkę Hb's pod sweterek dałam bluzkę na ramiączkach, na nogi włożyłam trampki, ruruki z Bisou i nawet całkiem nieźle wyszło :)

1 komentarz:

  1. o JEEJ.
    nawet nie wiedziałam , że zrobiłasz mi metamorfoze. Powieeem tak.
    oczy ` po ` są świeetne.
    Ale szminka okropna xd

    i... ps. nie ma zdjęcia ubrań.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj jakiś miły komentarz ;D
Pamiętaj ! nie używaj wulgaryzmów ! ;]]